مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-06سياسي

منابع مالی پایدار برای بخش فرهنگی همدان درنظر گرفته شود 


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید منابع مالی پایدار برای بخش فرهنگی در نظر گرفته شود تا اهداف شورای فرهنگ عمومی راحت تر به اجرا دربیاید.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید منابع مالی پایدار برای بخش فرهنگی در نظر گرفته شود تا اهداف شورای فرهنگ عمومی راحت تر به اجرا دربیاید.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی یکشنبه 15 آبان ماه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با بیان اینکه بیشتر مواقع برنامه ها و مصوبات شورای فرهنگ عمومی به علت نبود اعتبار معطل می ماند، افزود: برای رفع این مشکل می توان برخی منابع بخش خصوصی را در اختیار موسسات خیریه قرار داد تا درآمد آن صرف امور فرهنگی شود.

وی افزود: به عنوان مثال می توان از معادن دولتی استان در این راستا بهره برد و به جای واگذاری آنها به بخش خصوصی آنها را با نظارت شورای فرهنگ عمومی به یک موسسه خیریه تحویل داد تا درآمد آن در بخش فرهنگی هزینه شود.

شعبانی موثقی ادامه داد: به عنوان نمونه بیش از دو سال برای تهیه سند قرآنی استان همدان زمان صرف شده است و با وجود تصویب برای اجرای مفاد آن در عرصه عمل مشکل اعتبار وجود دارد.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه اردوهای طرح معرفت باید برای معلمان نیز برگزار شود، مطرح کرد: اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس همدان اعتبار پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالی پایدار برای بخش فرهنگی همدان درنظر گرفته شود 

منابع مالی پایدار برای بخش فرهنگی همدان درنظر گرفته شود